Tuesday, April 6, 2010

takde rezeki?


aku taktau nak ekspresikan perasaan aku skrg ni mcm mana.nak mengamuk ke.memekik ke.menjerit ke.meroyan ke.hantuk kepala kat dinding ke.nak jatuh tangga ke.guling guling atas paku ke.jiwa kacau betul lah skrg..kenapa aku rasa mcm ni?sbb aku KEMUNGKINAN besar tak dpt masuk UPNM tu..

kenapa?sbb BODY MASS INDEX aku lebih dr yg dorang nak..mcm mcm lah.mcm saje je dorg ni nak dajal aku.kenapa la tak tulis awal awal kat syarat kelayakan tu before ni pasal BMI nih..dah la lg 3 hari je nak gi kem terendak tu.sempat terus aku nak pecahkan lemak degil kat badan ni.klu dia bg tau seminggu awal takpe gak..ni 3 hari..harapan ar kan..kang pegi tak pasal pasal ari pertama da suro balik..buat perabeh duit je..

aku da la excited gila dpt panggilan ni.last last bmi lak slack.ishhhh...apahal rezeki asik lari je ni..dah la before ni pasal flat foot tu..dah dpt ni pulak pasl bmi lakk..apalah nasib badan..faham tak perasaan aku skrg?tp salah sendiri!

aizat ckp "dah takde rezeki,nak wat cane.."
yup..takde apa yg aku boleh lakukan..takde rezeki..


utk kau,
selamat berjuang kapten aizat!
semoga kau berjaya ke akhirnya..
tabik tuan!


*dah la..aku dah hilang semangat..
~cactucas~
tuesday,11.20 pm

No comments:

Post a Comment