Tuesday, April 20, 2010

biarlahhh ku rela melepaskan..


heyya..
lama tak update.membawa hati yg lara japp.ngee~.biaselah tu.normal kan bg org org yg frust ni.tp skrg dah ok.aku lebih yakin dgn ketentuan ni.dan aku semakin boleh menerima takdir Allah.aku percaya pada qada' dan qadar Nya.aku tau Dia tau yg terbaik utk aku.

bohonglah kalau aku cakap aku tak frust.bohonglah kalau aku cakap aku tak sedih.bohonglah kalau aku cakap aku tak jeles.bohonglah kalau aku cakap aku tak kisah.dan bohonglah kalau aku cakap aku tak terkilan walau sekelumit cuma.BOHONGGGG!
mana ada org nak impian dia berkecai mcm tu aja.mana ada org nak cita cita dia tak kesampaian setakat tu je.MANA ADAAA!

tp wajib utk aku ingati,ini semua kerja Allah.aku tak boleh nak marah.aku tak boleh nak menghalang takdir Dia.siapa aku nak buat mcm tu?sbb tu aku sedar dan aku terima benda ni dgn redha seredha redha nya.aku percaya Allah.aku tau dia tak mengizinkan aku sbb Dia tau yg terbaik utk aku.aku dah cuba sehabisnya,Dia tak bagi.aku terima.

aku percaya di sebalik semua ni,Dia dah tentukan sesuatu yg terbaik utk aku.yg penting,USAHA SEHABISNYA and NEVER GIVE UPPPPP!!!and I WON'T!!!

i'm back!
^_^

masih bernyawa,
~cactucas~
wed,10 am

No comments:

Post a Comment