Sunday, April 4, 2010

pergilah duhai perasaan..


PERASAAN BANGANG dan BONGOK

tolonglah pergi..bukan masanya kau datang sekarang..aku taknak tergelincir dari landasan yg aku dah bina selama ni.cukuplah sekali tu aku tergelincir.aku tak larat lah nak main dgn perasaan yg palsu tu.ye aku akui adkalanya bila perasaan tu dtg aku tak mampu nak kawal dan hampir je menyambung dan memberi persetujuan kpd perasaan tu utk hadir.tp aku kena halang benda tu.cukuplah aku menyesal tak sudah dgn apa yg dah jd before ni..ya Allah..berdosanya aku mencintai manusia lebih dari aku mencintai kau sendiri yg lebih berhak..ampunkan aku ya Allah..

kalau lah aku boleh patah balik masa ni..aku takkan mengulangi kesilapan yg sama.cukup sekali.perasaan yg sangat menghancurkan.ya betul mmg sweet sgt.mmg bahagia sgt.mmg happy sgt.mmg gembira sgt lah kann.tp SAKITNYA lebih banyak berbanding BAHAGIA yg dtg sekejap tu.pergi jalanlah dengan kau perasaan bodoh.kau pun sama gak manusia.lupakan aku lah weii..aku taknak ingat kau.aku taknak ingat perasaan bangang tu dah!kau sakit aku buat mcm ni?eh aku lagi sakit lah wei..tolonglah..

sweet mmg ah en.tp sweet taik kucing.mula mula mmg ah suka.lelama?ada kau kesah perasaan aku?tau nak ikut telunjuk kau je.handsome muka kau nak wat cam tu.lelaki.mulut nak manis je semua.tu kalau aku kentut bau petai pun kata bau lovely lace.ahh..mulut cam baik je semua.kalau dah suka tu appreciate lah perasaan aku nih.ni tak.paksa itu lah ini lah.last last aku yg jd penipu.sedap je aku nak ikut apa kau cakap.besar ke mandat kau nak suro aku itu ini.aku pun lagi satu ngok boleh lak nak ikut ckp kau kan.nsb lah byk yg aku ngelat.kalau tak wat tambah dosa aku yg mmg da jd byk semenjak berperasaan bangang nih.ishhh...bongok!

mcm mana aku boleh terlepas dgn berperasaan bodoh ni.tp nak wat cane.semua dah berlalu.bukan boleh u-turn balik pun kan.jadikan pengajaran lah.biar padan muka aku.buat sedar diri siket.gelabah sgt.budak kecik pun nak.ehh banganggggg betul lahh..tp bukan salah kau jugak lah kan..aku yg start dulu.gatal sgt nak bersweet muweet nih.WALAUPON...kannn..hisshh..seriousla mimpi ngeri aku la before ni.termasuk lah yg sorg tu.nak aku jd future kau eh..berkilat muka kau nak request mcm tu.

takpelah ada jodoh ada lah kan.kalau dah tertulis jodoh aku ni dgn korang korang yg dah buat aku berperasaan bangang nih aku nak buat apa.aku nyorok bawah tudung saji pun kau nampk gak enn.tp mintak mintaklah JANGAN..TOLONGLAH..aku nak someone better than me.better than you and you and you!so aku kena jadi someone better than now gak lah kan.on the way lah ni.insyaAllah.aku cuba utk istiqamah dgn jalan ni.

so kpd engkau,engkau dan engkau..aku mintak tolong sangat sangat..tolonglah..get lost from my life!feeling feeling tu tolonglah jgn inject dah kat aku.kawan aku layan gak laa..yg sorang tu maap lah ye.tunggu kau matured siket,aku akan pertimbangkan.harap maklum.korang yg buat aku judge korang mcm ni.nasib la aku sempat menilai.tak sempat nak move mana mana lagi even dah hampir hampir kan.alhamdulillah pintu hati aku ni diketuk supaya sedar akan kesilapan aku ni..

dan aku harap perasaan baru aku ni aku dapat maintain samapi aku jumpa jodoh aku yg sebenar.kalau ada yg berani dtg main perasaan dgn aku,aku cucuk kau dengan duri cactus ni tahu.try me!betul betul nak aku,tanya ibu abah.dorang kasi aku on.kalau dorang tak bagi,selamat jalan romeo!tp bukan sekarang lah kan.nnt eh.tunggu lg dua tiga tahun ke kan.sekarang aku hanya perlukan cinta Allah.belajar.family.dan fikir kerjaya utk masa depan.kalau aku jumpa masa tengah buat perkara tu..tengoklah mcm mana..

lastly..tolonglah tegur aku ni kalau nampak aku ni dah tersasar ke tempang sebelah ke dah goyang ke..tolonglah tegur,marah,nasihat dan yg sewaktu dgnnya.jgn pukul dah lah.aku takut.aku da ckp ni.kang jd balik kat diri sendiri.buat malu je beriye bertekad camni.sbb tu aku mohon org luar menegur,marah aku kalau aku salah langkah.aku pelu backup nak buat semua ni.kadang kadang aku tak sedar aku mengulangi kesilapan yg sama.sbb tu perlunya org membaca post ni menegur aku seadanya.insyaAllah aku akan terima dgn hati yg terbuka.tolonglah..jangan biarkan aku lalui perkara bangang tu lagi sebelum masanya..
ya Allah aku mohon kau teguhkanlah hati ku utk perkara ini..aminnn..

yg menyesal tak sudah.yg tak mahu ulangi lagi.yg akan berduri selepas ini,
~cactusberduri~
monday,5 am

3 comments:

  1. yah faham apa, tp life must go on and let bygone be bygone. mmg kt myesal kan tp mcm semua yg berlaku tu berhikmah. cuba fkr blk, kalau bnde tu tak happened, mgkin kt takkan tersedar dan terfikir apa yg kt sudah sedar dan fkr skrg ni. betul tak? :)

    ReplyDelete
  2. yeahh bebeh!betut tu.bersyukur jugak sebenarnya.alhamdulillah.
    btw,ayat yah ni ala ala kak yong arr.
    hahaha :)

    ReplyDelete