Tuesday, September 28, 2010

dah namanya belajar..


Salam alaik.

Masih kepenatan pulang dari kuliah tadi.habis lambat hari ni.pukul 5..saje je update ni.nak melepaskan lelah kejap.mlm kang ada gegar gred pulak.aishhh..tak sudah-sudah.takpelah,berkorban siket.final lg 2 mggu je.cover lah mana yg patut.caiyok caiyok LALA!!!






Hari ni saya terlupa byk benda.kelam kabut sgt.tu lahh..bangun lambat sape suroh..hehe~ dah tido pun lambat nak wat gane..terpaksalah bersengkang mata lately ni.kalau tak..nak jawab menda exam nnt.

ni pun banyak lg tak tercover.especially maths "kegemaran" ramai kann.fuhhh..mmg fav abes..hehehe~ nasiblah ada sahabat yg sudi tolong.kalau tak..tak tau lah teman nak mengabo nye yongggg oiii..syukran jiddan ya ukhti sabitah!sayang kamu bangattttt! (^__^)


 

Btw,tujuan saya menconteng ini adalah utk cakap yg saya sebenarnya masih dlm mood mencari semangat dan diri utk struggle for this coming exam.

cuak kuttt…skrg ni hari-hari kena basuh dgn ck..huhuhu..kasihani daku..tp tu lahh..dia basuh sbb dia nak saya berjaya dlm exam tu..takpe ck..saya cuba penuhi..kamu doakan saya keyh..sayang kamu sangat jugakkkk..


 

Ohh yeee..sabtu ni saya diminta utk jadi fasi kem bestari solat sk kepala batas.sepatutnya ajk surau yg handle.tp memandangkan majority dorang hayat and kebetulan ada kuliah bio pd hari tersebut,makanya MT surau mencari AFC(annur friend's club) dan ajk surau aliran fizik&akaun utk join.

tak semena-mena pulak nama saya naik.terkejut gak sbbnya ramai lg yg lain.hurmm..takpe.pengalaman.insya-Allah,saya cuba lakukan tugas saya dgn baik.mintak2 lah semuanya berjalan lancar.insya-Allah..


 

So skrg adalah masa utk???

Bersihkan diri.hehehe~

Japgi banyak kerja nak kena siapkan.dgn akaunnya.ekonominya..maths nyeee..atoyaiiii..

takpe,jgn mengeluh lala!!!Allah sentiasa bersama dgn org-org yg sabar.ini semua perjalanan hidup.pengorbanan.medan pertempuran sebelum tiba ke perhimpunan terbesar di sana nanti.kutiplah semua mutiara yg ada ni.bersepah.kita je tak nampak.sama-samalah kita.

Dahh dahh tuuuu…

Eppp epppp…..ENOUGH ENOUGH!

Pi kejut ck tu bangunggggg..kang takde org amek makanan dia kat bawah..





 

Ok semua..sekian dari saya,

Si pejalan kaki yg dlm mood study maut..

Selamat study!

Salam imtihan!


 

barakallahufiQ!


 

Wassalam..


 

No comments:

Post a Comment