Friday, May 7, 2010

tataa kuala lumpur..



KMPP,here i'm coming..


tomorrow is the day..hurmmm.kenapa aku tak excited ehh.tak rasa cam nak gi interview dulu.huhu.tu lah sbbnye kutt.
papepun segalanya bakal bermula.fasa pertama dlm hidup.yupp.sedikit nervous dan cuak here n there.haha.tp still boleh control.

yg aku tau aku nak bukak mata mereka mereka yg mempertikaikan serta mempersoalkan kenapa dan mengapa aku memilih matrikulasi.aku memilh mahu ke utara bukan kerana kawan bukan juga kerana mahu berlagak juga bukan kerana perasan pandai.tetapi kerana aku yakin dgn kata hati di mana aku telah istikharah dan lega dgn petunjuk yg telah Allah berikann.

semoga segalanya akan dipermudahkan.insyaAllah aku akan ubah attitude dan habit aku di sana nnt.ini bukan angan angan.tp azam yg bakal direalisasikan.masa utk bangkit dr kegagalan dan kejatuhan semalam.biarkan org berkata asalkan aku tau apa matlamat dan tujuan aku ke sana.yg pasti usaha aku ke arah kejayaan itu akan ku laksanakan sehabis mampu.manakala kejayaan hakiki.turut sama aku akan usahakan.




"aku perlukan dia..kerana Allah aku hidup.."
..moga aku tetap di ats jalanNya..
..moga aku berjaya menepis godaan godaan syaitan dan hawa nafsu yg datang..
..moga Allah tunjukkan aku jalan yg diredhaiNya..
..moga aku semakin dekat dgn Allah..
..mudah mudahan..
..tanpa impian,mimpi takkan jd kenyataan..



*sampai disini saja contengan ku.
tak tau lg bila boleh diupdate cactucas ni.
lambat lg kut..bkn ada lappy pun nak on9 kat sana.
lbh baik takde dr ada.byk buruk dr baiknya.hehe`
tataa semuaaaa..doakan kejayaanku nanti yeee..
terima kasih ats keprihatinan anda!
^____^


> 130 am,sabtu <
> 7 mei 2010 <

No comments:

Post a Comment